Translate

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Wiosenne

Ze cztery godziny temu wrócilam ze stajni. Powrót do ukochanego sportu uważam za udany. Do tej pory bolią mnie nogi.
Schodząc z tematu - dzisiejszy dzien był przepiękny jesli chodzi o pogodę. Mój termometr pokazał 20 stopni. W końcu mozna pozbyć sie kurtek i zdjąć kozaki.

poniżej wklejam moje typy na pierwsze ciepłe dni
poniżej świetne botki H&M oraz koronkowe botki ASOS

 
Czas na spodnie
na pierwszy ogień idą neony. Aktualnie dość modne. Szczególnie podobaja mi sie te metalicznie zielone. Nastepne są pasiaki - ktore ma juz polowa mojego miasta. Ale trzeba przyznac że z odpowiednim zestawieniem ubrań wygladaja swietnie. ostatnie na mojej liscie sa panterkowe i kwieciste wzorki







Poniżej przedstawiam rowniez kilka bluzeczek na ktore warto zerknąc wybierajac wiosenne kreacje codzienne. Przepiękna złota mgiełka, bluzeczka z baskinką czy drapieżna bluza z kotem.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz